KLACHTEN

Studio Belovely wil naast onbezorgde haakvakantie's, onbezorgde haakweekenden en workshops een website bieden voor de aanschaf van haak- en brei-artikelen waar klantvriendelijkheid bovenaan staat.


Daarom behandelen wij een klacht als een kans om een teleurgestelde of ontevreden klant tevreden te maken en onze dienstverlening te verbeteren.
 
We beloven ons uiterste best te doen uw klacht op een gepaste manier af te handelen. De geboden oplossing hangt uiteraard af van de aard en oorzaak van de klacht.
 
Klachtenregeling
Heeft u een klacht over Studio Belovely, een product of dienst, onze service, of levering?
Stuur dan een e-mail naar info@studiobelovely.nl met daarin:

  • 1. Een duidelijke omschrijving van uw klacht;  
  • 2. Uw eventuele bestelgegevens; 
  • 3. Uw contactgegevens, zodat we u (overdag) kunnen bereiken.


Als u aan het breien of haken bent met wol of garen wat u bij Studio Belovely heeft gekocht, vragen wij u om de labels van de bollen te bewaren tot het werk af is. Mocht er tijdens het verwerken van de bollen een vermoedelijke productiefout naar voren komen, dan zou het kunnen dat wij u moeten vragen om deze labels met het werk naar ons op te sturen, zodat wij het probleem aan de leverancier voor kunnen leggen om een oplossing voor u te zoeken. 

We streven ernaar om zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 werkdagen, contact op te nemen n.a.v. uw klacht. 


Meer hierover leest u in onze Algemene voorwaarden

© 2018 - 2020 Studio Belovely | sitemap | rss